Masz problem z dostaniem swojego artykułu do wystarczającej liczby oczu? Uzyskanie ruchu, którego potrzebujesz, i zbieranie nagród, na które zasługujesz, może być trudne.
Nigdy nie zaszkodzi skorzystać z porad, które mogą pomóc Ci w osiągnięciu Twoich celów. Dzięki kilku przydatnym wskazówkom, takim jak te, możesz przekazać swoje informacje odpowiednim osobom.Upewnij się, że Twoje artykuły są wysokiej jakości. Jeśli masz dużo literówek, błędów ortograficznych lub błędów gramatycznych, sprawiasz, że wyglądasz jak amator. Ludzie nie będą cię traktować poważnie i będą unikać wszystkich twoich artykułów. To samo dotyczy sytuacji, gdy podajesz nieprawdziwe fakty lub okłamujesz swoich czytelników.Spójrz na outsourcing. Jeśli nie jesteś zbyt dobrym pisarzem lub nie masz czasu na pisanie, zatrudnij kogoś, kto może pisać dla Ciebie artykuły. Chociaż będzie to trochę kosztować, oszczędzasz czas i prawdopodobnie zwiększasz ruch w witrynie dzięki regularnym postom.Pamiętaj, aby utrzymać dużą liczbę zgłoszeń artykułów. Umieszczając artykuły na grupach blogowych, ważne jest, aby robić to regularnie. Jeśli koncentrujesz się na określonym słowie kluczowym, upewnij się, że każdy przesłany artykuł zawiera to słowo kluczowe. Kiedy masz konkurencyjne słowo kluczowe, powinieneś przesłać dziesięć do publicznych sieci blogów i pięć do katalogów. Aby uzyskać dość wysoki ranking, musisz następnie utworzyć 50 postów dla prywatnych sieci blogów.W marketingu artykułów, oprócz dobrych nagłówków, które przyciągają uwagę odbiorców, musisz mieć świetne tytuły. To właśnie te tytuły zwracają uwagę czytelników zarówno na temat artykułu, jak i dlaczego powinni go przeczytać. Staraj się, aby tytuły były chwytliwe i zapadające w pamięć, ale nie przesadzaj z nimi.Jednym z kluczy do marketingu artykułów jest ilość. Jakość jest również bardzo ważna, ale jeśli opublikujesz jeden artykuł tygodniowo, nie uzyskasz oczekiwanych rezultatów. Skuteczny marketing artykułów wymaga dużej ilości dobrze napisanych artykułów, aby Twoje informacje były dostępne. Z biegiem czasu Twoja ciężka praca się opłaci – nie zniechęcaj się.Upewnij się, że Twój artykuł jest krótki i łatwy do przeczytania.
Tworzenie artykułu online wiąże się z innymi zasadami niż w przypadku pisania do magazynu lub czasopisma.
Nie umieszczaj żadnego tekstu wypełniającego, dzięki czemu każdy z twoich punktów jest jasny. Chcesz trafić w równym stopniu zarówno do czytelnika, który nie zna się na temacie, jak i do czytelnika, który ma pewną wiedzę w tej dziedzinie.Stwórz e-booka ze swoimi artykułami. Wybierz niektóre z najbardziej czytanych artykułów i umieść je w e-booku, który możesz rozesłać na inne strony. To kolejny sposób na autopromocję swojej pracy, który zwiększy ruch w Twojej witrynie i zachęci widzów do czytania najnowszych artykułów.Jeśli Twoje artykuły nie są wyświetlane, rozważ skorzystanie z usługi dystrybucji. Usługi te mają skonfigurowaną sieć katalogów i wyślą Twój artykuł za pośrednictwem tej sieci, która może liczyć w tysiącach. Ponieważ usługi dystrybucyjne kosztują, chcesz wybrać najlepszą dostępną dla siebie.Aby umieścić kilka pomysłów, które są dość proste w napisanym artykule, może pomóc lista wypunktowana. Jeśli masz dużo krótkich zdań, które są ze sobą połączone, Twoi czytelnicy mogą się nudzić. Punktory są zazwyczaj lepszym sposobem na wymienienie tych przedmiotów. Korzystając z wypunktowań, zwiększysz zainteresowanie, a także pomożesz utrzymać strukturę w swoim artykule. Będziesz w stanie utrzymać zainteresowanie czytelników.Teraz, gdy masz już kilka pomysłów na to, jak prawidłowo promować swoje artykuły, nadszedł czas, aby to zadziałało. Dobra rada jest tylko tak dobra, jak jej użytek. Podejmuj mądre decyzje i promuj swój artykuł w oparciu o solidną pomoc, która ma przyczynić się do Twojego sukcesu. Nie będziesz wiedział, dopóki nie spróbujesz.